vrijdag 6 mei 2011

With love


Hallo allemaal,
Van dit heerlijke weer wordt je enorm vrolijk en ik vind ook van deze stempel van Fizzy Moon `with love` die ik heb ingekleurd met de distress.
Ik heb het afdrukje uitgeknipt en op een ronding geplakt, die ik eerst heb uitgestanst met behulp van de cuttlebug en daarna de bloemetjes erin heb gemaakt met de embossingfolder Daisy.
Daaronder heb ik met een creatable van MD het rondje gemaakt.
Het papier is van Country Companions ` For someone special`.
Aan de rechterkant heb ik met een Martha Stewart Doily Lace pons de sierrand erin gebracht.


Verder nog wat strassteentjes, bloemen en een houten knoopje.

Ik wens alle moeders een hele fijne zondag.

Lieve groetjes

Gretha

2 opmerkingen:

  1. Zeer mooi ingekleurd ik dacht eerst dat het een knipvel was. Rest can het kaartje ook leuk van kleur.
    Groetjes,
    An

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bardzo ładna karteczka. Pozdrawiam z Polski :-)

    BeantwoordenVerwijderen