vrijdag 27 mei 2011

Believe that you are wonderful

Hallo allemaal,
Deze kaart staat als voorbeeld op de challengeblog en laat ik hem nu nog een keertje zien met de beschrijving hoe deze tot stand is gekomen.
Ik heb als eerst een grande nestabilitie gebruikt `Labels One` en heb ik de 3 kleinste malletjes gepakt.
De grootste van deze drie heb ik op een dubbele kaart gelegd en de mal iets over de gevouwen kant gelegd. Zou blijf je een dubbele kaart houden.
De andere 2 malen heb ik uit scrappapier Peachy van American Crafts gesneden.
De stempel van Mo Manning heb ik ingekleurd met de distress.
De grote opengewerkte bloemen komen uit een snijmalletje van Magnolia.
De tekst is afkomstig van LOTV.

De kleuren van de distress zijn:
tattered rose
vintage photo
worn lipstick
broken china
peeled paint
forest moss
spun sugar
aquarelpotlood de kleur fuchsia

Allemaal een heel fijn weekend toegewenst.
Lieve groetjes
Gretha

3 opmerkingen:

  1. Oooh wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Gretha!
    Heel erg mooi!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje Gretha....bedankt voor het idee om de grote stans op een kaart te plakken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kaart zeg! Erg leuk zo met die aparte vorm!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen