zaterdag 9 april 2011

Tasje Tutorial

Dit tasje heb ik gemaakt met de Grand Nestabilities Grand Labels four. Ik had zoiets al een keer op een buitenlandse blog gezien, maar het is dan altijd weer een gepuzzel als er geen beschrijving bij staat. Ik heb hieronder voor jullie het patroon neergezet van mijn tasje
Neem het patroon over op ColorCore cardstock. Snij en ril de randjes volgens het patroon. Ik heb voor het rillen de Scor-Pal gebruikt


Plak de zijkanten van het doosje met dubbelzijdig tape vast en je hebt de basis van je doosje al klaar.
Voor de deksel neem je de een na kleinste stans van de Grand Nestabilities labels four

Deze stans je uit mbv de Joy! Stans en Embossing machine Eerst plaat A, vervolgens je mal (met de platte kant onder) , daarboven op je papier en daarboven op plaat C

Vervolgens heb ik met de allerkleinste stans van de Grand Nestabilities met designpapier van My Mind's Eye "Dreamy" nog eentje uitgestanst. Deze plak je vervolgens op de grote blauwe.
Zet eerst met potlood aan de binnenkant en in het midden van de deksel een hulplijn en meet daarna vanuit het midden aan beide zijden 1.3cm. Je middenstuk is nu iets groter dan de basis en valt er mooi overheen. Ril daarna mbv de Scor-Pal .
Bevestig op de ene helft dubbelzijdig tape en plak dit daarna vast aan de achterkant van de basis
Zo ziet de achterkant er dan uit:


Ik heb het geheel vastgezet (zie foto boven) met een knoopje en Scrapper's floss, maar je kunt natuurlijk een een klein magneetje aan de binnenkant bevestigen. Je kan hem natuurlijk in allerlei formaten maken, maar dan moet je wel het patroon aanpassen. Ook kun je er nog hengsels aan maken.

1 opmerking:

  1. Wat een super leuk tasje.
    En dank je wel voor de tutorial.

    Liefs Mariska

    BeantwoordenVerwijderen