maandag 11 april 2011

A Happy Easter...

Hoi allemaal op deze zonnige maandag,

Dit keer eens geen kaart maar een potje gescrapt:) Met het voorjaar in de tuin wilde ik ook graag een beetje voorjaar in huis halen. In dit potje stop ik lekker mijn eigen favoriete paaseitjes waar verder niemand hier in huis aan mag komen:):)



Het potje komt bij de Xenos vandaan. Ze hebben er diverse maten en soorten. Maar een lege jampot kan je natuurlijk ook gebruiken.
Over het dekseltje heb ik een geweldig leuk Tilda stofje geplakt. Ik heb alleen de randjes geplakt zodat ik nog een klein beetje vulling onder het stofje kon doen. Je kunt het stofje gewoon vastplakken met Tacky Glue. Ideaal spul en het plakt werkelijk alles aan elkaar.

Over de rand van het dekseltje een leuk kantje geplakt en strikje van bloemenbindtouw. Over het midden van de pot een strook cardstock geplakt bewerkt met een Fiskars randpons. Daar overheen een strook kant. vervolgens een stukje oud papier uit een Frans boekje en een leuk Vintage plaatje op internet gevonden. Afgewerkt met leuke blommegies en een vogeltje.  Het vogeltje komt bij Kikidoe vandaan.
Voor jullie hierbij nog het leuke plaatje wat ik gebruikt hebt. Misschien kan je er nog iets leuks mee freubelen voor de Pasen.

Gebruikte Materialen:
Martha Stewart pons frond Branch (voor blaadjes)

Wil ik jullie weer bedanken voor alle leuke berichtjes en wens ik jullie een fijne zonnige week toe vol freubelplezier.

Groetjes, Neltine

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk sfeervol potje voor de pasen. Bedankt voor de afbeelding.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk ideetje zo voor je eigen paaseitjes, hihi! Hartstikke hip en chique hoor!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk potje heb je gemaakt en dank je wel voor het delen van het mooie plaatje dat je gevonden hebt.
    Ik heb stiekem ook een potje met snoepjes voor mezelf bij de computer staan, je moet tenslotte een beetje lief zijn voor jezelf niet waar?

    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen