maandag 29 november 2010

Egeltje met de zak van Sinterklaas?

Hallo allemaal,
Deze Penny Black stempel uit de clearstampreeks Best day ever heb ik ingekleurd met de Distress.
Het papier is een scrapvel maar is precies hetzelfde als de paperpad van deze serie Wassail van BG. Het motiefje is alleen iets groter dan uit het blokje.
Verder heb ik een aantal creatables van Marianne Design, bloemenpons, takjes pons en een mal van crealies gebruikt voor de groene blaadjes.
Het ronde tekstempeltje is van MD Eline`s vintage kerst.
Dit zijn de creatables die ik gebruikt heb: de grote en kleine ronde mal, de opengewerkte blaadjes.
Ik wens iedereen nog een fijne dag.
Lieve groetjes
Gretha


2 opmerkingen:

  1. Meid wat maak je toch prachtige kaarten!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een hele mooi kaart , Gretha. Met veel prachtige details. Ik vind die stans voor de bladeren zo mooi.....Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen