zondag 24 oktober 2010

Penny Black Joy-filled stockings

Eerlijk gezegd heb ik pas één kerskaartje gemaakt dit jaar, met deze erbij dan 2! Dat is nog erg weinig dus ik dacht daar moet ik eens wat aan gaan doen. Ik wilde graag iets maken met een stempel van Penny Black Joy-filled stockings. Penny Black stempels blijven tot een van mijn favorieten behoren en de keuze bij Create4fun is hierin gigantisch! Papier dat ik hiervoor gebruikt heb is van K&Company, verder heb ik gewerkt met de Liquid Apllique White. Ik heb dit aangebracht op alle bondrandjes en daarna wat glinsterend, in dit geval witte embossing poeder er in gestrooid, transparant met glittertjes geeft ook een mooi effect. Helaas kun je dit op de foto's niet zo goed zien! Daarna gedroogd met de heattool ook wel embossingfohn genoemd. Doe dit wel voorzichtig tot je ziet dat het gaat bobbelen maar ook weer niet te dichtbij anders wordt het niet wit maar bruin (dat overkwam mij de eerste keer) en dat is zonde van je werk. Ik heb een pons gebuikt van McGill Pons Botanical Pine.Verder afgewerkt met wat bloemetjes, stukje touw, lint, brads en rub-ons. Gekleurd met de Copic markers: YG23, YG25
R20, R22, R32, R35, R37, R59
YR21, YR23,YR24
C0,C1,C3,C5,C7
E31,E33,E35,E50,E51,E53


 Ik wens jullie allemaal een heel fijne zondag! Hier in Brabantse Boxtel, schijnt in ieder geval de zon!
groetjes Yvonne

1 opmerking:

  1. Ik heb ook al gereageerd op jouw eigen blog....Schattig kaartje !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen