donderdag 9 september 2010

Tissue Box


Ik heb dit keer een Tissue Box gemaakt. Het patroon kun je gratis downloaden op Belle's printables en daar vind je hem op pagina 1 Purse Tissue Packet. Je kunt op deze site nog meer free templates downloaden. De basis heb ik gemaakt met ColorCore cardstock in de kleur "Sand Castel" Ik heb de basis beplakt met design papier van My Mind's Eye "Dreamy". Uit één vel heb ik het bloemetje uitgeknipt. Daarbovenop heb ik een knoopje bevestigd van "The Paper Studio" en vastgezet met Scrapper's floss in de kleur "Lime" Het stempeltje is van Mindy's Zoo. Ik heb rondom voor de afwerking nog "Vintage lint" van Marianne Design geplakt



Ik wens jullie veel plezier met het maken van deze Tissue Box!

Groetjes van Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Ooh dat ziet er leuk uit!
    Bedankt voor de leuke link :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi...wat een toeval zeg, ik heb ook net een tissue doos op mijn blog gezet ;)
    Hij ziet er super uit Jolanda!
    Groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is heel erg leuk Jolanda! Helemaal vrolijk word ik ervan... Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen