maandag 12 juli 2010

Create4fun challenge week 28

De nieuwe challenge staat weer op Create4fun Challenge blog En deze keer is de opdracht maak alles behalve een kaart. Ik heb een tasje gemaakt en de template ervan kun je -> hier <- vinden. Het papier is van Me & My Big Ideas Het stempeltje is van My Heart Stamps For You. Op de blog Create with TLC kun je gratis tekststempels downloaden. Bij een bepaald aantal volgers geven ze ook een gratis digistempel weg, maar die vind ik persoonlijk wat minder (smaken verschillen)

Het stempeltje heb ik ingekleurd met Prismacolor potloden. Het knoopje is van The Paper Studio. En die heb ik vastgezet met Scrapper's floss. De bloemetjes zijn van Prima Marketing en die heb ik vastgezet met splitpennetjes. De lintjes komen uit mijn verzamelbak.

Gezellige avond allemaal!
Groetjes van Jolanda

1 opmerking:

  1. Een super leuk tasje. Alles behalve een kaart is erg geslaagd.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen