zondag 21 maart 2010

Have a wonderful day

Hallo allemaal,

Mijn eerste kaart op deze blog.
Ik werk veel met Penny Black stempels, omdat ik ze zo grappig en leuk vind. Ik heb hier de stempel Tulip Jungle. Ik heb het ingekleurd met kleurpotloden.Het papier is van Making Memories.
Onder het afdrukje heb ik een randpons van Martha Stewart gebruikt `Daisy`, dat geldt ook waar ik het lintje doorheen geregen heb, dat heb ik eerst geponst met de `Threader`van Martha Stewart. De vlinders heten Monarch Butterfly en zijn 2 verschillende maten. Ik heb de kaart verder afgewerkt met een strik en strassteentjes op de vlinders.
Lieve groetjes

Gretha

3 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje Gretha.......en het afdrukje is erg mooi ingekleurd!
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke *LENTE* kaart zeg en tja deze Penny is ook zo lief...woont hier ook hi,hi,

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje Gretha.
    Lekker lent gvoel krijg je daarbij;)

    BeantwoordenVerwijderen