dinsdag 4 augustus 2009

Mini Tutorial In cirkel stempelen.

Ik kreeg een paar vragen over hoe ik in een cirkel stempel zodat er ook onderin een mooie ronding ontstaat. Daarom heb ik er even een mini workshop van gemaakt en hopelijk is het zo duidelijk genoeg!


Ik stans de cirkel uit en bewaar ook het papier waar de cirkel uit komt.


Dan leg ik dat papiertje een klein stukje van onderen over de cirkel heen zoals je ziet op de foto.


Vervolgens be-inkt je alleen de bovenste helft van je stempel, en stempel je op de cirkel.



Je haalt het papiertje eraf en klaar is je cirkelafdruk!
Ik vind het vooral super werken met de magnolia stempels en die zijn nog in de aanbieding voor 4,95!
Succes!
Groetjes Tiets xx



1 opmerking:

  1. Dit is erg handig . Dank je wel Tiets voor je uitleg .

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen