woensdag 22 juli 2009

Fun in the Sun


Hoi Dames,
Voor ik uitleg geef hoe ik deze kaart gemaakt heb, wil ik jullie even vragen om je aan te melden voor de nieuwsbrief van Create4fun. Er komen namelijk regelmatig nieuwsbrieven met daarin hele leuke aanbiedingen de Spellbinders stanzen die ik voor mijn laatste kaart heb gebruikt. De frameabilitie en shapeabilitie's ! Dus mis de nieuwsbrief niet !!

Deze kaart heb ik gemaakt met de nieuwste lijn van Myminds eye: Pretty please. Zo als jullie weten is dit mijn favoriete papier, vooral door de kleuren en designs die hun maken. Na het snijden van alle laagjes heb ik alles bewerkt met een witte gelpen van signo. Vervolgens heb ik de bloemen uitgestanst en met de airbrush bewerkt ( maar dit kan je ook met een sponsje doen !! ) Toen de bloemen nog in de stans lagen en ge-airbrushed waren heb ik er witte stipjes opgezet, zo krijgt de bloem een leuk speels effect. Ik heb er een bijpassende brad doorheen gedaan en met een foamblokje op mijn kaart geplakt. De copics die gebruikt zijn : E50 E51 Y26 Y28 R35 R37 YR12 YR14 BG10 BG11 BG13.

Liefs en groetjes
Nicole xoxoxox

Geen opmerkingen:

Een reactie posten